Happy New Year!!!!
差唔多成4個月冇上黎打blog啦
好耐冇見~~Yeah~
-------------------------------------------------------------------------------
我呢排搞咩???
冇呀都係遲下到,上下堂,做下功課,溫下書咁囉
認真,今年唔覺唔覺原來我都F5了
仲要F5過左差唔多一半
數數手指
國足:留給中國隊的時間已經不多了
我:留給DSE的時間已經不多了
依家唔讀書
唔通等DSE考1122先讀?
講出黎可能好on9
其實我讀書係為左過Danny
話說Danny係一個考試考得好好既人
但係佢係痴痴呆呆果類人
姐係可以一日內將一本通識notes背晒既人
又可以記得上年上堂個阿sir教左d咩
我其實好佩服呢種人
"將勤補拙"
明知自己唔夠聰明
但係為左成功,付出200%既努力
所以佢成績可以咁好
但係我唔認同呢種行動 (通識?!駁論?!)
正所謂 成功是1%天分+99%努力
呢句話有4種可能
1. 又冇天分又唔努力=失敗
2.有天分而唔珍惜 唔去努力=暴殄天物
3.冇天分 但係好努力=Danny
4. 有天分又努力=成功
我覺得努力只要有意志力就有
你肯捱,肯接受錯折,你就可以努力
但係天分係天生既
我自問唔算絕頂聰明
但係我認為我思考速度係比一般人快
但係我唔努力 唔肯背野
所以我在呢個香港既教育制度上失敗
我覺得呢個制度根本就on9
同產生成功既方法完全相反
要成功要天分+努力
而但係係教育制度下成功卻只需努力
結果浪費了一個又一個有天分既學生
我努力既目標係超過Danny
以印證呢個教育制度既失敗
就正如sin,cos,tan
d maths老師成日叫你背sin30,sin45,sin60
其實我知道唔洗背
因為有計數機
禁完之後會出小數,只要Ans2次就得
之後就要用小小腦 可能係開方(3分4)
咁姐係開方3分2囉
就係咁,全部都計到架
總之我要以我自己既方法
推翻呢個教育制度
--------------------------------------------------------------------------------
雖然暫時我好似走緊一樣既道路
呢2日不斷地做通識 背ths(旅遊與款待)
但係就算要與全世界為敵,都要堅持自己既立場!!
你要做一輩子懦夫,還是英雄,那怕只有十分鐘!!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
無聊一提:
好多ths野都唔知溫唔溫好,
例如 tourist codes of behavior,
不管如何,要努力!!!!!!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
無聊二提:
yanaginagi d歌好好聽!
呢排聽到上晒癮 又有Chelly醬既歌
loop住輪 輪住loop ~~
Yeah!! Chelly醬最高~!~!~!!~!~!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
拜拜囉
~.~
|