我係處女座的網誌
我係最接近神的星座

我係呢個blog開心也好唔開心也好都會講

我係為左自己唔好唔記得我既大事小事所以寫blog

我係呢到啊!

其實我一直都等緊你黎睇
anthony1132
暱稱: LannaYin/兔仔
性別: 男
國家: 香港
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2017-09-08
2015-07-15
2015-02-28
2015-01-02
2014-11-12
文章分類
全部 (39)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Facebook
Twitter
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 39
留言總數: 69
今日人氣: 8
累積人氣: 3210
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2014 年 9 月 22 日  星期一   晴天


2014-09-22 分類: 未分類

話說好難搞既九月都過左一半

而我亦真係過得無咩大問題

好輕鬆~~~Yo

------------------------------------------------------------------------------------------------------

變變變

話說一下子覺得自己變左好多

其實我自己都唔係好慣下

改變真係一件唔容易既事

由遲到變唔遲到

由七點十一起身到七點四起身

由宅男到脫宅

其實都未脫得晒haha 只係脫左ACG ~.~

仲係會百無聊賴咁留係屋企

由哈密瓜到藍莓

講緊香口膠既味道haha

食左四年哈密瓜味

真係唔太慣~.~

不過我想全部野都改變下試下

------------------------------------------------------------------------------------------------------

話說有樣野真係估都估唔到

就係k-pop到依家都仲heat

我仲記得我form1定2有一段時候好迷

當然都有跳啦仲洗問既 -_-"

唔好講呢d 諗起都覺得怕醜豬 >_<

今日係無意之中聽到ring ding dong

身體好似不受控制咁想跳

好鬼白痴haha

好彩無跳到姐

>_<

---------------------------------------------------------------------------------------------------

話說早兩日發左個夢

發左個好開心既夢

但係我已經唔記得左

................................................

咁點解我知係開心?

因為我係開心到醒

笑住咁醒

訓教發夢發到笑醒真係第一次

但係我已經唔記得

醒果陣都仲左少少零星既記憶

但係返訓之後就唔記得晒

我真係好想發多一次個夢

真係真係好開心

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

以上可見我已經詞窮

其實我中文好差 :P :P

話說聽日英文SBA

要4人做12-15分鐘既討論

我真係無咩特別擔心

我覺得我可以lead得到

其實係咪應該用"carry"呢個字型d haha

我聽聞打lol果班人成日咁講

男人點可以無自信

係咪咁話先?!?!

我一定會lead住個討論!

唔夠時間由我頂!我黎講晒佢!

型到核爆 仲唔溝死女?

hahahaha :D

---------------------------------------------------------------------------

既然講開英文就再講多少少

想要英文討論做得好

除非寫稿背稿

如果唔係真係好難

因為我地既英文係ESL

姐係English as a Second Language

係講英文既時候

我地會先用母語思考

再翻譯做英文

所以我地英文唔夠流利

而解決辦法係直接用英文思考

好簡單舉個例子

一目十行英文係咩?

諗死人咩

用英文就求其read quickly咪算囉

所以話想英文好

其實只有不斷聽同不斷講

我真心覺得做100份reading不如做10次oral

咁樣先可以真正提高英文能力

不過都要睇你點定位

如果真係純粹ESL既話 識講就好足夠

但係vocabulary呢d英文考試最需要既野

真係幫唔到手

用咁難既字做乜鬼野姐?! 痴線

你要vocab既話考我做乜姐

考本字典好過啦!

唔講啦

--------------------------------------------------------------------------

其實依家真係唔知點算

谷上去又唔係 唔谷上去又唔係

唔好再話我係potential student

由小學到中學個個都話我係

但我無可能係呢個教育制度之下成功

試問一個小學到中學背默默書未合過格既人點背野

我作為一個極依賴右腦思考既人

我對文字極不敏感

我要用圖像處理 全部都係

無記錯我左腦得52 右腦有72

所以我真係唔係potential student

-----------------------------------------------------------------------------------

無聊一提 :

我其實想放膽d大膽d

做左先算 講左先算 去左先算

不過衝動係魔鬼啊!!!!!!!!

啊!!!!!!

我真係唔知點做好 -_-

點算好啊~






訪客留言 (返回 anthony1132 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]