話說好難搞既九月都過左一半
而我亦真係過得無咩大問題
好輕鬆~~~Yo
------------------------------------------------------------------------------------------------------
變變變
話說一下子覺得自己變左好多
其實我自己都唔係好慣下
改變真係一件唔容易既事
由遲到變唔遲到
由七點十一起身到七點四起身
由宅男到脫宅
其實都未脫得晒haha 只係脫左ACG ~.~
仲係會百無聊賴咁留係屋企
由哈密瓜到藍莓
講緊香口膠既味道haha
食左四年哈密瓜味
真係唔太慣~.~
不過我想全部野都改變下試下
------------------------------------------------------------------------------------------------------
話說有樣野真係估都估唔到
就係k-pop到依家都仲heat
我仲記得我form1定2有一段時候好迷
當然都有跳啦仲洗問既 -_-"
唔好講呢d 諗起都覺得怕醜豬 >_<
今日係無意之中聽到ring ding dong
身體好似不受控制咁想跳
好鬼白痴haha
好彩無跳到姐
>_<
---------------------------------------------------------------------------------------------------
話說早兩日發左個夢
發左個好開心既夢
但係我已經唔記得左
................................................
咁點解我知係開心?
因為我係開心到醒
笑住咁醒
訓教發夢發到笑醒真係第一次
但係我已經唔記得
醒果陣都仲左少少零星既記憶
但係返訓之後就唔記得晒
我真係好想發多一次個夢
真係真係好開心
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
以上可見我已經詞窮
其實我中文好差 :P :P
話說聽日英文SBA
要4人做12-15分鐘既討論
我真係無咩特別擔心
我覺得我可以lead得到
其實係咪應該用"carry"呢個字型d haha
我聽聞打lol果班人成日咁講
男人點可以無自信
係咪咁話先?!?!
我一定會lead住個討論!
唔夠時間由我頂!我黎講晒佢!
型到核爆 仲唔溝死女?
hahahaha :D
---------------------------------------------------------------------------
既然講開英文就再講多少少
想要英文討論做得好
除非寫稿背稿
如果唔係真係好難
因為我地既英文係ESL
姐係English as a Second Language
係講英文既時候
我地會先用母語思考
再翻譯做英文
所以我地英文唔夠流利
而解決辦法係直接用英文思考
好簡單舉個例子
一目十行英文係咩?
諗死人咩
用英文就求其read quickly咪算囉
所以話想英文好
其實只有不斷聽同不斷講
我真心覺得做100份reading不如做10次oral
咁樣先可以真正提高英文能力
不過都要睇你點定位
如果真係純粹ESL既話 識講就好足夠
但係vocabulary呢d英文考試最需要既野
真係幫唔到手
用咁難既字做乜鬼野姐?! 痴線
你要vocab既話考我做乜姐
考本字典好過啦!
唔講啦
--------------------------------------------------------------------------
其實依家真係唔知點算
谷上去又唔係 唔谷上去又唔係
唔好再話我係potential student
由小學到中學個個都話我係
但我無可能係呢個教育制度之下成功
試問一個小學到中學背默默書未合過格既人點背野
我作為一個極依賴右腦思考既人
我對文字極不敏感
我要用圖像處理 全部都係
無記錯我左腦得52 右腦有72
所以我真係唔係potential student
-----------------------------------------------------------------------------------
無聊一提 :
我其實想放膽d大膽d
做左先算 講左先算 去左先算
不過衝動係魔鬼啊!!!!!!!!
啊!!!!!!
我真係唔知點做好 -_-
點算好啊~
|