2007 年 3 月 29 日  星期四  
 

 

TODAY  morning  sO Bad !!

I.S * 做實驗~

簡x 昌..黃x 傑佢2個好無聊ar !!

黃x 傑抺枱淨係抺1半lo = 0 ="

簡x 昌廢話連篇..

畀我倒左d水落佢果邊> 3 < "

ENG* 連續2堂坐喺到發夢..

又諗左好多野..

feeling  sO  Bad =[

lunchtime* 終於可以番番課室食野lu..

> u <

ECON* 好無奈下lo..

ar sir話果人住" LOK  WAH " ja,,

又會無la la關我事既..

就算係見過佢咁又點ja ??

爆糖又關我事既??

CHI* 抄hw  + Zzzz ..

> 333 < "

老公傳紙仔泥~

終於知道發生左咩事la !!

原來又係我的問題 !!

老公話我"話佢煩wo "

我明明記得係冇say 過ge  ma !!

知道左咩事之後,,開心番好多..

仲以為係發生左咩事tim ?`!

HIST * see book ..

同chu 仔喺到say.笑 + talking ..

陳x  him個老竇竟然係"明治天皇" !!?

勝仁係"甘地 "?`!

--chu 仔say 的 = 333 = "

TO ar sir : 你係咪玩野ar??

拎我個file畀校長see?`!

放左sch,,幫miz  ng剪野-- "庶"

剪到4點幾back  hm  lu ..

d "庶"剪到殘晒..

d  BOYs 寫d野真係好搞野..

真係乜都有lo..

miz  wong 見到我N  kiki ,,就走過泥..

話我今次TEST係A groud 既NO. 1 ^^

I  will  Add  oiL !!- 3333 -

 

BaBy` i {♥} u*

2007-03-29 06:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 

2007 年 3 月 28 日  星期三  
 

 

TODAY  feeling  sO  Bad !!

吾知老公發生咩事lo ..

放左sch ,, kiki走泥問我..

問"我同老公發生左d咩事?? "

我根本就吾知道發生左d咩事lo..

老公好似有d吾hapi ..

就算老公係有咩事,,

都吾會同我say  lo..

如果老公吾想say的話,,我又吾會逼佢既..

咁我咪唯有扮到咩事都冇發生過咁lo..

只要老公hapi就得la !!-333-

say 吾say 都冇所謂~

我總是覺得Yu*由頭到尾

都冇當過我係佢的gf  lo !!= o = "

冇理由乜都要我估ge? `!

`MUSIC’之後就變成咁la佢..

老公吾想理我的,,大可以吾理的..

而且我又吾會逼佢的..

總之1句say晒- 老公想點就點la !!

P. S : MIZ  Nee更年期又番番泥lu = u = "

HATE * > U <

 

BaBy` i {♥} u*

2007-03-28 09:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]