|
|
|
TODAY morning sO Bad !!
I.S * 做實驗~
簡x 昌..黃x 傑佢2個好無聊ar !!
黃x 傑抺枱淨係抺1半lo = 0 ="
簡x 昌廢話連篇..
畀我倒左d水落佢果邊> 3 < "
ENG* 連續2堂坐喺到發夢..
又諗左好多野..
feeling sO Bad =[
lunchtime* 終於可以番番課室食野lu..
> u <
ECON* 好無奈下lo..
ar sir話果人住" LOK WAH " ja,,
又會無la la關我事既..
就算係見過佢咁又點ja ??
爆糖又關我事既??
CHI* 抄hw + Zzzz ..
> 333 < "
老公傳紙仔泥~
終於知道發生左咩事la !!
原來又係我的問題 !!
老公話我"話佢煩wo "
我明明記得係冇say 過ge ma !!
知道左咩事之後,,開心番好多..
仲以為係發生左咩事tim ?`!
HIST * see book ..
同chu 仔喺到say.笑 + talking ..
陳x him個老竇竟然係"明治天皇" !!?
勝仁係"甘地 "?`!
--chu 仔say 的 = 333 = "
TO ar sir : 你係咪玩野ar??
拎我個file畀校長see?`!
放左sch,,幫miz ng剪野-- "庶"
剪到4點幾back hm lu ..
d "庶"剪到殘晒..
d BOYs 寫d野真係好搞野..
真係乜都有lo..
miz wong 見到我N kiki ,,就走過泥..
話我今次TEST係A groud 既NO. 1 ^^
I will Add oiL !!- 3333 -
| |
2007-03-29 06:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]❤
| |

|
|
TODAY feeling sO Bad !!
吾知老公發生咩事lo ..
放左sch ,, kiki走泥問我..
問"我同老公發生左d咩事?? "
我根本就吾知道發生左d咩事lo..
老公好似有d吾hapi ..
就算老公係有咩事,,
都吾會同我say lo..
如果老公吾想say的話,,我又吾會逼佢既..
咁我咪唯有扮到咩事都冇發生過咁lo..
只要老公hapi就得la !!-333-
say 吾say 都冇所謂~
我總是覺得Yu*由頭到尾
都冇當過我係佢的gf lo !!= o = "
冇理由乜都要我估ge? `!
`MUSIC’之後就變成咁la佢..
老公吾想理我的,,大可以吾理的..
而且我又吾會逼佢的..
總之1句say晒- 老公想點就點la !!
P. S : MIZ Nee更年期又番番泥lu = u = "
HATE * > U <
| |
2007-03-28 09:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]❤
| |
« | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | ... | 308 | »
|