2007 年 3 月 22 日  星期四  
 

 

TODAY  DON ' T  COME  TO  SCH !!

BeCaUse  I  WAS  SICK >﹏<

金朝訓醒左o係到CRY..

諗左HO多野..

SICK + unhapi ..

為何我會變成這樣子的??

變得咁懦弱,,咁無助..

只知道開心離我很遠很遠...

過往開心的回憶只能回想~

只想得到你的關心,,難道連這機會也沒有??

 

BaBy` i {♥} u*

2007-03-22 01:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 

2007 年 3 月 21 日  星期三  
 

 

TODAY 吾知做乜野..

{{有d d 吾hapi }}

上堂都算ok  ar~

冇咁boring..

放學,,同kiki  1齊打勝仁^^

TO : 勝仁* sori..

希望你吾會怪我la><"xDD

我吾係有心ge~

Then留喺sch到see人打波..

籃球比賽[[NPC  VS  MKES ]]

留到5 : 00走人..

吾知邊間SCH  win ??

MIZ Ng 無la la走過泥問我野= v = "

[[ about  我同老公d 野]]

MIZ Ng 都HO八卦下lo = 3 = "

仲問我上堂做咩Zzzz..

訓教咪訓lo

Then miz  wong 又走過泥問我野= 0 = "

話我上堂吾多say野= =*]]

我1 say野就傾計ge la wo ><"xDD

連miz   wong都feel到我unhapi~

其實say真,,miz  wong都吾係HO黑人憎ja!!

死人x 街chu~

HO撚憎你ar!!

say過d野都吾算數既..

哼..嬲你耶~

為何所有人都要呃我??

我真係咁HO 呃咩 ??

身邊是否再沒有人可以信賴??

原來想搵1個信賴係咁難ge !!

 

BaBy` i {♥} u*

2007-03-21 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]