|
|
|
TODAY DON ' T COME TO SCH !!
BeCaUse I WAS SICK >﹏<
金朝訓醒左o係到CRY..
諗左HO多野..
SICK + unhapi ..
為何我會變成這樣子的??
變得咁懦弱,,咁無助..
只知道開心離我很遠很遠...
過往開心的回憶只能回想~
只想得到你的關心,,難道連這機會也沒有??
| |
2007-03-22 01:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]❤
| |
|
|
TODAY 吾知做乜野..
{{有d d 吾hapi }}
上堂都算ok ar~
冇咁boring..
放學,,同kiki 1齊打勝仁^^
TO : 勝仁* sori..
希望你吾會怪我la><"xDD
我吾係有心ge~
Then留喺sch到see人打波..
籃球比賽[[NPC VS MKES ]]
留到5 : 00走人..
吾知邊間SCH win ??
MIZ Ng 無la la走過泥問我野= v = "
[[ about 我同老公d 野]]
MIZ Ng 都HO八卦下lo = 3 = "
仲問我上堂做咩Zzzz..
訓教咪訓lo
Then miz wong 又走過泥問我野= 0 = "
話我上堂吾多say野= =*]]
我1 say野就傾計ge la wo ><"xDD
連miz wong都feel到我unhapi~
其實say真,,miz wong都吾係HO黑人憎ja!!
死人x 街chu~
HO撚憎你ar!!
say過d野都吾算數既..
哼..嬲你耶~
為何所有人都要呃我??
我真係咁HO 呃咩 ??
身邊是否再沒有人可以信賴??
原來想搵1個信賴係咁難ge !!
| |
2007-03-21 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]❤
| |
« | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | 308 | »
|