2007 年 3 月 27 日  星期二  
 

 

TODAY  sO  HOT ..

熱到個人有d"興興"地..

開左冷氣,,舒服左HO多~

CHI* `又同chu仔talking~

ar JoE話chu仔溝我wo..

[[ o咀lo ..= 0 = " ]]

I.T * 今次冇聽歌,,

But就同Milly用tel泥sd 野..

> v < "

打左鐘番課室,, winnie  吾見左野..

仲要喺我地果班lo~ 吾該。

ENG * 勝仁佢HO污漕ar !!

喺地下執左舊糖泥dom*基佬滔

打鐘落堂,,佢都走得幾快..

搞到我打吾到佢tim..

Tmr  ENG*  你就死緊la^^

尋日勝仁係咁畀我搵red pen、blue pen"吉"

wahahaa=]

總算勝仁TODAY知驚,,

吾敢再say我> 333 <

佢竟然話用"漒水"泥洗件shirt 3  lo..

Then我問佢用"漒水"泥洗3

吾係應該會溶左件3  ge咩??

佢就話落得岩份量sO件3先冇事..

= =" ??!有冇可能ar~

 

BaBy` i {♥} u*

2007-03-27 08:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 
 

2007 年 3 月 26 日  星期一  
 

 

尋晚同老公傾TEL ..^^

老公12點幾sd msg泥..

話d  hw留左喺sch到 = w ="

老公HO大頭蝦ar!!

forgot左件jacket喺我到,,

仲話搵件jacket搵左成粒鐘= 3 ="

ALL  BOYs都是大頭蝦的> 333 <

老公都係ar!!

But平時我就當左老公係girl

而且老公仲做左賓妹tim{{wahahaa}}

老公從來都吾mind我咁叫佢^^

抵錫ar>3333<

ENG* 同勝仁傾計仔 +  玩 ..

勝仁仲畀miz  wong罰tim~

TO : 勝仁 ,, miz  wong是傻的 ,, 不用理會她 !!

佢竟然要調位就預左我地會傾計+玩 ge la !!

=333=

CHI* chu仔仲係咁同我say  d  淫野tim  ar

[[ 火爆 ar]]

越see越覺得"朱自清"HO 似蔡SIR  ar!!

-333-"

搞到笑左勁耐lo ~

TO my hasband : I  Never give  up  u !!

It  u  give  up  mE ,, MayBe  I  could  give  up  u !!

 

BaBy` i {♥} u*

2007-03-26 05:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]