∼aR_K’∼
船到橋頭自然直,讓一切回歸平靜
ar_K50295676
暱稱: ∼aR_K’∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
呢排真惡搞...
唔知講咩好...
重游MY BLOG
百感交集
媽子生日
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 27
今日人氣: 0
累積人氣: 1126
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


aoc大獲全勝= = 愉快 分類: 未分類

唉= =

嬴得太易= =

jam同呀bo一組

我同呀so一組

真系太易嬴= =

1。呀bo太on膠= =

佢有3次機會打我= =

次:1。幾隻騎士(佢城堡,我封建(因為我儲資,一陣就知我幾聰明))

想打我= =

我叫哂d村民入城鎮中心

戈城鎮中心幾箭ko哂佢d騎兵= =

2。都係幾隻

不過佢吸收左上一次ge教訓

今次只係打村= =

城鎮20米range以內都冇行入過= =

3。佢今次聰明= =

出騎兵

不過都係打村= =

都係冇行過尼= =

其實佢可以打到我好傷

不過佢冇咁做

我冇兵的

點解冇兵一陣講

戰勝原因2:

我聰明過佢地= =

佢地每次少少兵少少兵咁打= =

打十年都攻唔入la= =

不過佢冇第4次機會

因為第3次機會過後ge幾分鐘我就升左精銳土火

我一路唔出兵就系想快d升精銳

當然la

我知道佢地會一少一少咁攻先夠姜唔出d兵頂住

我一路儲資就係為左等升

因為我一升左就系我ge世界

我之後一路儲兵

儲左兩隊土火

之後呀so比人攻

用左4分1兵(死左)得番4分3兵(有d傷的)

之後計理死淨果d出左4隊兵

第1,2,4隊系土火

第3隊系火炮

土耳其d火炮好勁的range+2的

又如以屈機

所以就用佢

用左傷果隊打jam(同呀so一齊)

點知唔系主梟= =

哂左我d時間

唔緊要= =

反正都系嬴= =

真系不堪一擊= =

佢文明差

冇計

佢實力ok的

佢走左去呀bo果到

我4隊一齊過去打呀bo

死左一隊姐= =

d火炮一入= =

佢真系因咩叉事死死死= =

比我同呀so秒殺= =

我加加理理破壞左90件建築物= =

唉。。。

呀jam比我地打到就尼冇ge時候棄左

不過我相信佢唔系淆

佢之後一直冇on msn

應該系要比佢屋企人用

我系最高分果戈

講真

呀so真系好幫得手

佢清建築物快過我

佢用騎兵(打呀jam果陣,我冇出火炮)

打呀bo果陣佢一尼= =

呀bo死ge速度快左成倍有凸

因為我d火炮都尼左= =

真系好正呀

第1次玩aoc嬴得咁易= =

 



2008 年 4 月 8 日  星期二   晴天


半醉人間 分類: 未分類

 我想系入正題之前問大家兩戈問題

1。大家認為人系唔系真系需要咁清醒?

2。如果比大家簡,你地會簡邊戈人間尼住?

 A。清醒 B。醉醺醺 C。半醉

我GE答案系C 半醉

人人GE答案都可能唔同

視符你GE性格

我相信簡A GE人一定好現實

好實際

好腳踏上地

我相信簡B GE人通常都系逃避現實

唔想理一切GE事

簡C GE人

我自己都唔知

就算我系C果種人

我都唔太了解

因為我一D都唔了解自己

我戈心同我GE想法未必會有人睇得通

以前GE我可能系簡B

但系而家我會簡C

話唔定我想取得一戈平衡掛

如果自己都唔了解自己

我都唔知我系點GE人

話唔定我系一種想唔理一切事GE人

但唔想逃避現實掛

其實我系到問大家問題

一早已經入左正題

我唔想太現實

又唔想逃避玩實

我系唔系好麻煩呀?

不過我反而覺得我自己戈抉擇系最正確

因為冇人可以真真正正睇得通,睇得透世事

系所有人

包括我同你在內

如果睇得通GE話

佢可能已經系地球GE統治者

所以系半醉話唔定系一戈平衡

太清醉有咩用丫

如果接受唔到戈現實

後果可能不堪設想

過份醉

你會以為你好快活

但系

最後只會得到一場空

一場夢

大家有冇睇過「半醉人間」呢套戲

後面有一戈說話我覺得好岩

就系:

「人間太苦,難以升仙」

太過現實GE人好應該理解下呢句說話

如果太過醉GE人

我送一句比佢地:

「仙間難登,一場空夢」(我自己諗的)

太過醉GE下場一樣唔好

我相信凡事去到極端都系唔好GE

半醉唔錯丫

平衡

我比戈網址大家

去聽下呢首歌丫

佢就系半醉人間

同戲名一樣

http://hk.youtube.com/watch?v=E_kuM9sGVTQ&feature=related

 



2008 年 4 月 7 日  星期一   晴天


wt the fk? 呆滯 分類: 未分類

 本身今日都好Q開心的

因為之前番大陸好開心

狂食==

點知有兩條友搞到我火到體溫可以熱死人

1號戍梨:死人MATTEW

應承左幫手PRINTER野

佢又話呀媽唔比

之後我叫佢打比佢呀媽佢又推3推4

戈PROJECT佢都有份GA

番到去冇得交戈戈都賴我GA

卜姐姐講得岩

人果然唔理別人GE感受

呢句我GE:

人就是一種自私的生物。。。只顧戈人的私利,怎會理會別人的感受。。。自私!(MSN名句,不過系我作的︿︿)

呢件事又令我諗起迎一件事

就系死人呀宝

我之前要番大陸

所以話早D上去佢屋企做野

之後佢笑住咁話屋企有人

佢再之前話復活節假約左第2組D人一齊做

點知又冇左回事

搞到佢做哂

之後呢

我同其他人可能會冇分

頂佢

自私精!

2號戍梨:

一位叫呀怡GE死cheap精

佢同碎碎爭仔

系碎碎面前向碎碎條友示愛

不過當場比人拒絕左

之後就去碎碎屋企死求碎碎讓飛先生比佢

好cheap lo

搶人條友已經唔岩

重要求人wo

簡直唔知呀「醜」字點寫

佢唔比我撞到佢

一定鬧衰佢!

唔知醜GE死屎忽鬼!!



2008 年 4 月 3 日  星期四   晴天


爆好笑的一日 愉快 分類: 未分類

 地理堂:

吹水王出場

梅SIR==

不過講D野都幾好笑LA==

重頭戲==

打波==

史上最第1次笑到系藍球場6地==

搞到件校服好烏糟==(我著住校服打的,唔系校隊3)

真系勁搞野

有條友叫呀LAG==

佢差唔多次次勾手都比姜SIR扑濕==

之後間唔中爭波系好暴力的==

姜SIR強行爭佢戈波==

之後全部人都加入「爭波行列」==

有好多次扑濕都笑到姜SIR冇力==

佢都唔洗認真

呀LAG一起手姜SIR就出絕招─吸STAR==(姐系吸星大法==)

一手吸左落去==

笑死我地咁多戈==

我今日打半場入左4,5球==

唔應該入GE就入==

99%入果D就偏偏唔入==

笑死我==

之後我D投大石竟然唔入==

通常10次9次都又GA嘛==

唔入都中皮GA嘛==

點知今次大針==

不過最好笑GE地方系人地有條友店左戈波==

我勁無奈==

唉==

世事真奇妙==



2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天


愉快 分類: 未分類

 唉。。。

今日。。。

好好笑==

最好笑GE地方系放學==

不過系我比人笑==

好彩都一戈人笑姐==

我書包有一氣帶卡住系張櫈果到==

之後系咁扯都扯唔番出尼

最後。。。

登登登登。。。

絕招==

系側面扯番佢出尼==

不過唔洗出力==

之後

幫手派野

果陣咩緊書包==

之後一轉身

因為要起櫈的

搞到一轉身成張櫈跌左

我左手邊果戈女仔系咁笑==

佢有笑緊GE眼神望住我==

我只好以無奈GE眼神望番佢==

世事真奇妙

今朝我同後面果條友笑佢腳短

而家比佢笑番

咁唔知聽日我後面果條友會唔會都比佢笑番呢==?

唉。。。

入正題:

我今日幫手掃地(平時都有)

但系我老豆竟然話你地都幫唔到手

之後佢好似好火咁

我突然諗起一樣野

唔知點解呢

我成日都諗到野GE==

人真系咁賤?

人命真系咁賤?

唔好以為我第1句打少左一隻字

系冇打少GE

人真系咁賤?:

人真系只顧戈人GE利益而唔理會其他人GE感受?

人系一種冷血GE生物?

只要達到目的犧牲幾多人都冇問題?

人命真系咁賤?:

唔通人幫唔到手就冇用?

人只系一隻棋子?

人只要冇用就失去「利用價值」?

人只系一件工具?

答案系乜我唔知

但系對於我尼講人系一種有FeeLInG GE生物

朋友對於我尼講唔系工具

佢地系同我有一種我唔識得點講GE關係

唔系失去利用價值就拋棄GE野

佢地更加唔系一樣「」LO

人人GE心目中佢地GE答案都唔同

你可以知到戈答案系咩

但系你冇權直接改變佢

你只可以間接改變佢

我只識講我同同碎碎GE關係

因為佢系我一戈好好好好好好好好好好GE朋友

平時我對住其他人(包括平時GE朋友)講唔出GE野我都比較易講出口

唔知點解呢

雖然佢成日呃我

但系我覺得對住佢比較有安全感

起碼佢冇出賣我

有理解過我GE感受

佢可以話系我識GE人當中最好GE一戈朋友