我想問下大家
你地覺得最好玩GE係咩GaMe
太鼓?
勁舞?
跑?
HEAT PROJECT?
我今日就玩左一樣正到爆炸GE野
銀牙銀牙。。。(真係爆緊WO︿︿hehehe︿_︿)
就係TrUe oR DaRe
姐係誠實興大膽
起初得3條友
可以話系悶到爆炸
但係後尾多左3條友就唔同喇
多左小姜(好屈),小方(好暴力)同倪鮑魚(佢戈名同佢戈性格一樣,都係得啖笑,唔係真名==)
最激同最屈GE三條問題同動作:
動作:1。對鄭少華(又柒又臭)飛吻(小方本身要做,之後轉左答問題==)(真可惜==)
2。對住小方講粗口(吊你呀)(小方係暴力狂。。。)(我同呀s0都要做,呀s0死左,我冇事==)
3。拉褲鏈==(小姜同小方都要做,小姜坐係到做,小方好夠姜,佢企係到做==)
問題:1。要鄭少華定係除曉彤(兩戈都都係又柒又臭又賤格又唔識戈醜字點寫)(小方本身要答,轉左問題==(真可惜==)
2。三圍(小方問我隔尼果戈,我隔尼果戈唔多識呢D野,所以轉左問題)
3。有冇帶BRA(又係問我隔尼果戈,佢唔明,要解釋==)
之後玩到比呀SIR叫左幾次名,但係冇罰,可能係因為係自修又唔係教書GE關係
但係真係好好玩
又好好笑
D咁屈GE野全部都係小姜同小方諗==
佢地兩戈真係好鬼變態==
下次再玩GE時候一定叫佢地
咁先好玩GA嘛︿︿
hehehe^_^
所以我認為TrUe oR DaRe真係正到爆炸再爆炸再爆炸。。。。。。
姐係銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙銀牙。。。 |