∼aR_K’∼
船到橋頭自然直,讓一切回歸平靜
ar_K50295676
暱稱: ∼aR_K’∼
性別: 男
國家: 香港
地區: 南區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
呢排真惡搞...
唔知講咩好...
重游MY BLOG
百感交集
媽子生日
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 27
今日人氣: 0
累積人氣: 1134
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 17 日  星期一   晴天


哇卡卡∼HAHAHA∼KAKAKA∼HEHEHE∼ 分類: 未分類

 今日係差D笑死GE一日

距離死亡只差少少==

講人笑話比大家聽

不過係講之前我想問大家一戈問題==

大家知唔知"monkey"點解?

大家一定話係馬騮

但係好可惜

你地錯哂

答案係驢仔

大家一定話我小學2年級都不如

但係答出呢戈答案GE人竟然係我一位同學

中二WO

戈答案咁勁

大家一定好想聽呢戈笑話==

我地戈英文老師叫我地分組

之後行過尼聽我地果D故仔GE野LA之後有一戈呢就係關於monkey ge

之後我地就無LALA講到馬騮LA(詳情唔記得左)

之後有位LOL爆王(佢成日都LOL GA)

佢問我地

"咩monkey唔係驢仔咩?"

之後我同另外果兩條友笑到6地==

之後笑左勁耐

重要收唔到聲==

真係笑到我地死死下==

重有一戈爛GAG

不過唔係我搞GE

係其中一戈組員搞GE==

有4戈學生

之後佢地戈名分別係

ton

lee

lo

yau

加起尼就係ton lee lo yau

姐係桶你LO柚喇==

之後又係笑到6地

真係太過好笑==

雖然係爆無聊==

但係唔知點解真係覺得好好笑==

哇卡卡卡卡∼

真係救命

戈老師睇住我地都覺得好無奈==

冇計==

對於我尼講實在太好笑

 

 



2008 年 3 月 14 日  星期五   晴天


休栽遊栽 開心 分類: 未分類

 休栽遊栽

有時

就算你當佢係你GE老死又好

乜野都好

太過禮讓

只會令對方得寸進呎

我成日都想休栽遊栽咁生活

但係要做到

真係唔係咁易

有好多問題要你去一一解決佢地

而為左呢樣野

我不惜得罪碎碎

因為

我對於佢

未免太過細膽

所以

我真係要認真一次

平時我做咩事都唔會認真

就算人地搞我我都只會避一避

或者擋一擋

從來唔會點認真還手

但係今次

恕我唔可以再玩玩下

人生之道

我吹GE姐

但係

我只知有一樣野叫做生存之道

休栽遊栽

輕輕鬆鬆

就係我GE生存之道

並冇乜特別

但係

對於我尼講

就真係一戈好好GE道理

做人過於強求

就會失去自我

只會帶來失敗

所以我希望碎碎可以原諒我

如果佢真係唔原諒我

我都冇計

因為呢D就係我GE道理

我對生存GE睇法



2008 年 3 月 13 日  星期四   晴天


我要士LeEp平>< 呆滯 分類: 未分類

 我要士LeEp平><

我要士LeEp平><

邊戈咁夠薑左住小弟弟訓一戈令教呀

從來冇人夠薑

係你條粉友夠薑

從來D老師一系就令我唔想訓

一系就比我訓

你呢戈新MiSS左Q住哂我平LeEp平

講書又悶

又唔比人訓

正一屎忽哩

老姜今日又要帶隊

搞到又冇PE堂

放左學又冇得打波

唉。。。

我要士LeEp平><

唉。。。

救命呀。。。

點解今日咁Q忙GA。。。?!

成班屎忽哩左嘟住哂

人地要士LeEp平GA嘛><

why why tell me why

你班卜街成日左能住哂?

碎碎戈妹同我玩串串串串串串串串爆你戈死人咀遊戲

結果。。。

佢唔夠我串又唔認

點算

又比佢左住左我士LeEp平喇><

今日中文堂唔洗上

答案:問書,讀報紙,派野,訓話,佢遲到

咁就花左40分鐘喇

不如比呢40分鐘我士下LeEp算LA><

我要士LeEp平呀!

  



2008 年 3 月 11 日  星期二   晴天


熱到爆炸。。。。。。 分類: 未分類

 人間地獄。。。

今日幾多度呀?

24度呀。。。

學校出面重要有工程

又躁又熱

戈中文老師(朱婆)竟然話而家D流感好勁之後唔比我地開冷氣

大佬呀。。。

出面又工程WO

人地班班都開LA

而且佢當D抽氣扇死Q哂咩?

佢自己又著鬼死咁大件嬲

佢想變做燒豬都唔洗變理我地呀?

出面又躁死人

加上咁熱

成戈人變得好煩躁。。。

碎碎重勁。。。

唉。。。

我真係唔想迫佢去面對佢GE問題

但係逃避真係唔係一戈好方法

冷靜過後總要面對問題

做人就係咁GA喇

唔好比籍口自己

失敗咪失敗LO

呢D事對於我尼講

多過佢食飯LA

黑仔之嘛

試過黑足戈幾兩戈月

有咩所謂姐

今日你黑仔

話唔定聽日你六合彩中頭獎呢?

人總要向前望

記住我講GE野

人需要GE野

永遠只會係對將來GE希望

永遠唔會係對過去痛苦GE耿耿於懷

人要知道自己有幾渺小

先會知道自己有好多發展GE空間同可能性。。。

但不自量力同逃避GE人

而唔去更正同面對GE話

得到GE

永遠都只會係失敗同痛苦

要成功

就要面對困難同力求上進!



2008 年 3 月 10 日  星期一   晴天


大亂鬥。。。 分類: 未分類

 係就係大亂鬥。。。

不過係心裡面GE大亂鬥

亂鬥1:心存意義

我點解會係到?

我生存又有咩意義

我突然諗起我一句自己諗到GE說話

人,係為未來GE希望而生存;而唔係為過去GE痛苦而求存

咁希望又係D咩呢?

唉。。。

一個問題接一個

永冇完結。。。

亂鬥2:人?

人點解咁高深GA?

人與人之間又咁q煩ga?

點解戈戈人都係有羊群心態ge?

好煩呀

又係一個問題接一個。。。

亂鬥3:點解我成日都咁悶。。。

唉。。。

我成日戈樣都係咁ge樣。。。

尼尼去去都係果兩戈。。。

1。悶

2。冇精神。。。

救命呀。。。

我真係好想安安詳詳咁休息一下。。。

訓番一教好ge。。。

好想長眠

直至世界末日。。。

唔想再為任何事煩憂。。。