| 人氣:8071 |
|
來
2009 年 5 月 14 日 星期四... 晴天 匆匆的 今天過得挺辛苦的 很煩很煩的 英文堂玩HB鉛筆芯 搞到要罰串字 煩~ maths competition 根本唔使做 做左都唔信我個答案 算la 鬼叫我maths廢........ 係頒獎之前 冏言哥問我.....「我個頭有冇亂到?」- - 整到咁靚仔......抵你上台la 同2a同分......真係 你做咩唔信我? 點解- - 點解......... 點解............... 唉~ 反正冇出過力...... 我都是叨光而已呀 66分 iris姐都做得多分過我 「好勁呀你地」 ......... 唉 好煩 2009-05-14 07:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||