無話可說



2009 年 5 月 14 日  星期四... 晴天


匆匆的

今天過得挺辛苦的

很煩很煩的

英文堂玩HB鉛筆芯

搞到要罰串字

煩~

maths competition

根本唔使做

做左都唔信我個答案

算la

鬼叫我maths廢........

係頒獎之前

冏言哥問我.....「我個頭有冇亂到?」- -

整到咁靚仔......抵你上台la

同2a同分......真係

你做咩唔信我?

點解- -

點解.........

點解...............

唉~

反正冇出過力......

我都是叨光而已呀

66分

iris姐都做得多分過我

「好勁呀你地」

.........

好煩



2009-05-14 07:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


arho951202
暱稱: 豪~
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客