| 人氣:8047 |
|
2009-12-30
2009 年 12 月 30 日 星期三... 晴天 不知不覺就30號 離返學都唔夠一個星期 功課真係多到唔想做(有冇人答到我到底要做幾多份compo) 今日偷閒去睇avatar 真係勁好睇 大家如果去睇ge就叫埋我睇多次la 今次個位坐得我好唔舒服 又急尿- - 好想睇多次........
買左對新鞋一個星期都冇著過 都唔知會唔會封塵 最近成日落雨 搞到我冇得著新鞋打波 唉~
2009-12-30 04:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||