| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 7 月 21 日 星期一 清涼 |
分類: 生活的大小二事` |
今日`
一起身就周身骨痛:{' 冇辦法啦''
皆因琴日去了遊船河:|'
九點幾去M記同媽咪吃早餐:]'
之後佢返工, 我返NTK!!'
返到屋企十級無聊,, 不繼地cc動畫:
偵探q, 海賊王, 守護甜心 ...
再加漫畫......''''' <- 日日系咁我會悶到嘔!
[[ 搵人陪我去街 or 同我去玩啦']]
到左 5點就去九龍灣買新書' 巧貴呢XD'
終於得到本數學書啦' 我等左好耐...''
話晒form2 考得最差系maths ,
點都要在暑期好好地補!!!! .\ /.
家下清+ing本數學summer exercise,,
希望快點完全它~~~~~~~~~~~~
今日系超無聊日` ` by ark'
ps. msn 刪左,down吾番,, 我要潛水一排啦` 吾知幾時先浮番上水面@@'
call my mobile phone la' 64125122
|
| 發表時間:2008-07-21 10:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ALvin 於 2008-07-22 12:30 AM 發表:
咪係囉..公開電話.. msn點會dl唔番=.= 哈...你做完本野俾我抄啦!!!
|
|
|
fukyu 於 2008-07-21 10:43 PM 發表:
你好勁,,, 公開電話都得=0="
|
|