| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2008 年 8 月 11 日 星期一 微雨 |
分類: 未分類 |
我平生最討厭 >> DEAD AIR!><
所謂拜託了`
跟我去街請多說話,
那氣氛不會那麼尷尬吧@@'
近排勁煲哈利波特(書) &火影隱者(動)
因為冇咩約會......
近來亦常常跟jackie + merci去swimming*v*
希望能夠助我游好d@ @'
就快生日啦` 十四歲-.-'
好老` but樣子不老便可XD'
期待唱k日! 希望順利啦`
by ar.k'ery
|
| 發表時間:2008-08-11 11:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
AR KERY .. 怪怪的 希望您學識游水吧 .. 遲下教我^^
|
|
|
KEiii 於 2008-08-14 07:23 PM 發表:
comment`
|
|
|
Ar.K' 於 2008-08-13 05:38 PM 發表:
re裕... 系ARK + ERY ,,冇改名!!!! 增高....希望啦` RE MErci: 我地已經夠晒fit啦*v* re al' xp吾使你買增高野俾我牙!!!
|
|
|
你係咪想增高喳... 我可以送d野肋你增高架... 之前都有向你提過架!! 你同邊個出街呀...dead air咁慘!! 出街好少會出現呢d情況!!
|
|
|
我上年日日游先高得過dd= =''''' 不過keep fit刀好好haha
|
|
|
fukyu 於 2008-08-12 01:21 PM 發表:
你改左名叫ar kery?@@ Swimming可以增高~Nice~
|
|