您已經停留了


 
                   
            迷失在黑暗的深淵,, 那深...是常人
                      ''不能滲透
                      ''不能觸摸
        我的心在掙扎...掙扎,不安、忐忑不斷灌進我的心房。
 
 
By: Ar.K,`
 
ark_0818
暱稱: 〝牙 K !.╳. >>「毀」偶...
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-11
生活太泛味了
celebration for my b...
買了form3的書`
風牙XD'
文章分類
全部 (25)
生活的大小二事` (19)
未分類 (6)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 176
今日人氣: 1
累積人氣: 1886
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
澄清大會`


2008 年 6 月 3 日  星期二   落雪  無奈 分類: 未分類

 

倦了嗎? 就認命'

越不想散 越早變淡//

我已不想玩....

我的戀愛 終結都那麼悽慘

情人逐一地離去 如何不感嘆

承認我只配一世孤單

~~~    ~~~    ~~~    ~~~    ~~~

認命了.....認命La....

我不明白`
我的一個決擇..
我的一句說話..

影響力咁深=3=''''''''''''''''''''''''

「  請你分清楚!
      說你nice... 
      並不代表我對你有好感`
      也並不代表我正受溝+ING..
      更不代表你可以說你溝緊我
      還有...ALVIN仔不是你叫的'
      我並不覺得你有資格=,=''''' [幫了你><']
      還有... 你的「情詩」,我不需要,也不心領..
      對不起! 浪費了你的「心意」                               」
 

以上說話跟誰說?

天知、地知、你知、我知、YANNY,Alvin,KeL知

** 請不要再對我說這些嘔心的情詩==''
    老實說' 我吾受我對佢冇feel滴人溝的''
    請自重--'''''

如要詳閱[情詩],請到www.xanga.com/yanny_wong_0722

這個澄清大會完畢,多謝收看& plz支持!
     

 

發表時間:2008-06-03 07:03 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 ark_0818 的日誌)


kalaplau 於 2008-06-04 09:49 PM 發表:
如果你問我係唔係中2佢
我只可以話:唔係
都講左,我有中2的人
雖然可能唔夠k令,唔夠k勁
但係我好中2佢
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kalaplau 於 2008-06-04 09:10 PM 發表:
我都冇野好講la
sorry lo.....
係我唔岩la
寫埋e d詩
講埋e d野
對唔住
一千個對唔住
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Yanny* 於 2008-06-04 06:14 PM 發表:
我已經封佢為外星怪物啦
福裕點屈你牙~你走開啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-0-''.............
做得好!
Posted at 2008-06-04 06:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



freestyle520 於 2008-06-04 04:27 PM 發表:
kai立∼
你好唔知醜囉∼我都未話自己識作情詩∼
你咁都夠膽死話自己識作∼
仲有..褔裕仔點僧叫你作埋e d野呀∼
唔好屈得就屈!
夠境你係唔係鍾意人∼自己諗清楚∼
反醒下啦∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哇!!!thx pc!><
你講晒我想講ge野xd'
Posted at 2008-06-04 04:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



立 於 2008-06-04 04:20 PM 發表:
咁都得???
唉!!~
咪日日話我kai la
我都係gag神姐-3-
唔出真實力
當我kai?
聽日我上堂攪gag攪到全班笑死
睇下仲有冇人話我kai-口-"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾該吾好在我qooza留kai or廢話!
呢度比正常人瀏覽的
Posted at 2008-06-04 04:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



horace627 於 2008-06-04 12:44 AM 發表:
立,唔會係kai立嘛,ark,多謝你成日o黎我果度cm,同埋其實你唔洗理佢,
佢o係我地班已經出哂名--->kai o既,所以唔洗咁怒氣,而個個都十卜你架......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾使多謝我留cmwo!
你都成日來啦:}'
 
多謝十卜!
Posted at 2008-06-04 03:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fukyu 於 2008-06-03 10:09 PM 發表:
好勇敢bo...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯,ok啦~
thx cm`
Posted at 2008-06-04 03:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



立 於 2008-06-03 08:44 PM 發表:
你講我會好hurt?
我唔會wo
我好樂觀,唔信問kelvin哥同alvin"哥"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jackie 於 2008-06-03 08:05 PM 發表:
d情詩真係幾嘔,
不過畀你咁講法,,,其實都會hurt架...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



立 於 2008-06-03 07:47 PM 發表:
我諗你會錯意-口-
我寫情詩,係因為裕同我講叫我寫詩比你
但係我只係懂寫情詩,so.......
仲有,我只係想多一個朋友姐
我冇話過我中2你-口-
我都冇話過你溝緊我-口-
最多我叫alvin哥-3-
希望我地仲可以做到朋友la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦, 又會囉......
首先,吾好屈裕..
第二,同kel講過d咩,心知-,-'
Posted at 2008-06-03 08:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]