某健の日記 *
多D黎丫 .v. 0H YEAR*!!!
arkin332
暱稱: 拉面 !?
最新文章
100問[1
跑步
英文班
新bl0G !
文章分類
全部 (4)
100問* (1)
番學放學* (1)
無聊事件* (2)
2010 年 2 月 27 日  星期六   和暖


英文班 愉快 分類: 無聊事件*

今日,,

要番個乜Q英文班.

要好早起身 .

0810就同迪迪,海龜o係下面等..

再等埋丫爺.

之後番到學校,,

係操場吹陣水+打左陣兵.

之後大家一齊上4樓準備入課室,,

上到去之後個個都吾知自己咩班,

全部人都叫我捐窗入去課室.

明明孫東就係我格離.

之後我就爬左入去..但搵吾到.

之後佢地叫工友開門,,就入哂黎.

之後張分組單原來係教師桌.

之後大家各自去番自己班.

我,周強,海龜,JENNIE,珍,囡,寶,蔥一班.

女仔們聽歌唱歌,,

男仔們聽佢地唱歌.

之後過左成粒鍾都無老師,,

之後有條丫SIR叫我地去404(2B)

就一齊上堂,,叫學校D老師黎.

404係一個人妖老師 ^_^

一入黎我地搶位坐,,

之後條仆街老師話我地點解坐成排,,叫我地坐一個上去.

吾係既話加時.

我地彩佢都有味.

之後佢數聲搵個人坐上去吾係就加我地時.

很可惜,,加時係影響吾到我地既友誼囉!

最後作埋文就得,,

)本來諗住同姚迪佢地去肥展屋企,,

點知...

最後我同姚迪去痴住CATo個邊,,

好彩o個邊好多人,吾會悶親我:)

大約1000,,

去藍灣M記搵佢地,,

一去到CATCAT就吾見左銀包(我是衰神嗎,,

SO我地動員去搵,,

最後搵到番學校,,原來出奇地在校務處.

之後就番歸.

去到1600

海龜+迪迪打黎問去吾去打波,,

我就反問佢地上吾上黎我屋企!?

之後上到黎玩左一陣,,

大約玩到1700落左去我留下打兵,,

打左半粒鍾番上黎.

買埋杯麥旋風同新地樂上黎..

食左杯雪榚之後諗住遲D飲埋杯野,,

點知個幾鍾之後飲杯野時..

飲o個時跌一跌左杯野,,食舊雪榚球+小小汽水倒潟左,,

無左好多,,又清理左好耐..

之後飲剩小小同好多冰,,

行去垃圾筒掉o個時又跌囉咩事(今日真係黑仔.

自問間房同個垃圾筒相差吾遠囉.

 

 

 

 






訪客留言 (返回 arkin332 的日誌)


yipkayin104 於 2010-02-28 09:30 AM 發表:
你吾係衰神吖..
應該要多謝你就岩喇~
系甘幫我揾!
多謝拉面吖
FD forever
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

*0*,,吾洗..FD子麻 !
 forever  FD *2  友誼永固
 
Posted at 2010-03-02 07:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kAja1_xP 於 2010-02-27 11:18 PM 發表:
cm;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝;)
Posted at 2010-03-02 07:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cdefgab 於 2010-02-27 10:28 PM 發表:
幾充實喎xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

真的嗎 !?謝;)
Posted at 2010-03-02 07:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leeyanyan 於 2010-02-27 09:53 PM 發表:
cmmmmmm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝;)
Posted at 2010-03-02 07:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wai520coyee 於 2010-02-27 09:38 PM 發表:
真黑仔
comment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈,,謝;)
Posted at 2010-03-02 07:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lokyinkristy 於 2010-02-27 08:53 PM 發表:
cm~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝;)
Posted at 2010-03-02 07:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chungchung14 於 2010-02-27 08:36 PM 發表:
c0mm3nT.v.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝;)
Posted at 2010-03-02 07:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babiii1226 於 2010-02-27 08:27 PM 發表:
c0mm3NT`]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝;)
Posted at 2010-03-02 07:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]