今日,,
要番個乜Q英文班.
要好早起身 .
0810就同迪迪,海龜o係下面等..
再等埋丫爺.
之後番到學校,,
係操場吹陣水+打左陣兵.
之後大家一齊上4樓準備入課室,,
上到去之後個個都吾知自己咩班,
全部人都叫我捐窗入去課室 .
明明孫東就係我格離 .
之後我就爬左入去..但搵吾到.
之後佢地叫工友開門,,就入哂黎.
之後張分組單原來係教師桌 .
之後大家各自去番自己班.
我,周強,海龜,JENNIE,珍,囡,寶,蔥一班.
女仔們聽歌唱歌,,
男仔們聽佢地唱歌.

之後過左成粒鍾都無老師,,
之後有條丫SIR叫我地去404(2B )
就一齊上堂,,叫學校D老師黎.
404係一個人妖老師 ^_^
一入黎我地搶位坐,,
之後條仆街老師話我地點解坐成排,,叫我地坐一個上去.
吾係既話加時 .
我地彩佢都有味 .
之後佢數聲搵個人坐上去吾係就加我地時.
很可惜,,加時係影響吾到我地既友誼囉!
最後作埋文就得,,
)本來諗住同姚迪佢地去肥展屋企,,
點知.. .
最後我同姚迪去痴住CATo個邊,,
好彩o個邊好多人,吾會悶親我:)
大約1000,,
去藍灣M記搵佢地,,
一去到CATCAT就吾見左銀包(我是衰神嗎 ,,
SO我地動員去搵,,
最後搵到番學校,,原來出奇地在校務處.
之後就番歸.
去到1600
海龜+迪迪打黎問去吾去打波,,
我就反問佢地上吾上黎我屋企!?
之後上到黎玩左一陣,,
大約玩到1700落左去我留下打兵,,
打左半粒鍾番上黎.
買埋杯麥旋風同新地樂上黎..
食左杯雪榚之後諗住遲D飲埋杯野,,
點知個幾鍾之後飲杯野時..
飲o個時跌一跌左杯野,,食舊雪榚球+小小汽水倒潟左,,
無左好多,,又清理左好耐..
之後飲剩小小同好多冰,,
行去垃圾筒掉o個時又跌囉咩事(今日真係黑仔 .
自問間房同個垃圾筒相差吾遠囉.
|