某健の日記 *
多D黎丫 .v. 0H YEAR*!!!
arkin332
暱稱: 拉面 !?
最新文章
100問[1
跑步
英文班
新bl0G !
文章分類
全部 (4)
100問* (1)
番學放學* (1)
無聊事件* (2)
2010 年 3 月 2 日  星期二   酷熱


跑步 滿足 分類: 番學放學*

今日,,

0730同海龜,迪迪留下等,,

0800早會,,早會真煩!!!

0830科學x2,,教大腦AND觸覺.

1005中史x1,,1D都聽吾明.

1045音樂x1,,吾見左支笛,記名.

1140英文x2,,背默p.60,溫左好耐-__-.

1420中文x2,,頭1堂吹水+聽書..第2堂LINLIN比我地做HW.

放左學之後見蔥蔥佢地去跑步,,就跟埋去.

開頭以為大o個個無開,,s0去細,,

點知原來有開,,s0我地就一齊入去啦.

蔥;CAT;恩;囡佢地就練4X100,,

我;豬威;肥展;孫東就係到玩,,

b0b0看住D書包,,辛苦哂.

最後玩左一陣見到譚SIR,,又見到索花姐,,

索花吾比我地跑.

之後我地就齊齊散BAND.

 

 






訪客留言 (返回 arkin332 的日誌)


p00039 於 2010-05-20 10:42 PM 發表:
♥`c0M23N+;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yipkayin104 於 2010-03-02 10:32 PM 發表:
wow~打情罵俏番屋企喔~
講笑喳..吾好嬲吖~拉面
我地係吾係跑我幾快呢~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2010-03-03 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



LoveonxD 於 2010-03-02 10:06 PM 發表:
Cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝;)
Posted at 2010-03-03 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wai520coyee 於 2010-03-02 09:07 PM 發表:
COMMENT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝;)
Posted at 2010-03-03 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chungchung14 於 2010-03-02 08:24 PM 發表:
死人頭,,
哼...
我地跑得點呀?
係米好好呢!
哈哈`
c0mm3nT.v.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵 ~
好快丫
謝;)
Posted at 2010-03-03 10:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



babiii1226 於 2010-03-02 07:56 PM 發表:
c0mm3NT`]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝;)
Posted at 2010-03-03 10:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



bca0210 於 2010-03-02 07:50 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝;)
Posted at 2010-03-03 10:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



leeyanyan 於 2010-03-02 07:46 PM 發表:
咁關心你老婆丫--->辛苦晒-_____-
咁又係既,,辛苦晒啦poohpooh >3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Posted at 2010-03-03 10:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]