今日,,
0730同海龜,迪迪留下等,,
0800早會,,早會真煩!!!
0830科學x2,,教大腦AND觸覺.
1005中史x1,,1D都聽吾明 .
1045音樂x1,,吾見左支笛,記名.
1140英文x2,,背默p.60,溫左好耐-__-.
1420中文x2,,頭1堂吹水+聽書..第2堂LINLIN比我地做HW.
放左學之後見蔥蔥佢地去跑步,,就跟埋去 .
開頭以為大o個個無開,,s0去細,,
點知原來有開,,s0我地就一齊入去啦.
蔥;CAT;恩;囡佢地就練4X100,,
我;豬威;肥展;孫東就係到玩,,
b0b0看住D書包,,辛苦哂 .
最後玩左一陣見到譚SIR,,又見到索花姐,,
索花吾比我地跑 .
之後我地就齊齊散BAND.
|