今日上科學堂時好悶呀!連我都忍唔住訓覺zzz...足足訓左大半堂!
放學嗰陣時有一樣野,有一個人要值得表揚既,佢就係紅遍3A,3B既人...即係"神"!
佢喺放學之後大派朱古力,正當我地串佢唔夠薑送野俾呀玲姐既時候,佢就好串咁攞左盒野出泥,一開始既時候佢都唔夠薑送嫁!然後經過我地三番串佢話呢樣,話嗰樣之後,佢終於喺電光火石之間,衝出去再擺低盒朱古俾玲姐,跟住仲好型咁走!d人睇到o哂!個個都有讚冇彈!
經過呢件震撼全條走廊既c1頭條之後,我地都對佢完全改觀,因為佢實在太勇喇,佢既心情我都好明白!