從來
就只係識得點樣去幫人
自己卻無從入手
我真係覺得自己好廢
以前就因為同人傾SKYPE傾電話傾通宵
而家反而係
見到日出天光既時候
覺得好徬徨
好迷茫
亦都好怕面對新既一日
完全對新既一日一D期待都冇
而且一諗將來既日子
更加冇咁既心力去面對
對好多野都開始變得害怕
冇哂動力.....
呢2日不停LOOP一首歌
一黎旋律輕快過癮
二黎歌詞正面可取
你胸襟可以容納下你哀愁