開始對自己失去信心
對乜野都冇信心...
愛情已經唔想再諗...
好似已經睇化左咁
已經唔知而家既自己可以憑咩去拍拖
我有這自卑的自由
或者
我已經連鍾意一個人既感覺係點樣
都已經漸漸慢慢咁樣
給遺忘了
就算擔心自己又點
擔心同埋冇信心
雖然好似冇乜關係
卻又好矛盾
晚晚臨訓前就係重覆咁諗呢個問題
雖然知道諗黎都係無謂
但係見到身邊結婚既結婚
拍拖既拍拖
再睇下自己
一事無成咁
做乜都做唔好
咁又真係何苦...
嗯