今朝番學嗰陣時無啦啦洛大雨都有,我咪即刻開住把雨傘諗住擋吓d雨水,行行下見到方樹,跟住點知愈洛愈大,搞到我地兩個都濕哂= =!由天富濕到學校,勁無奈囉!
上通識堂嗰時miss話可以除左對鞋出泥,跟住成班友都紛紛除低自己既鞋,場面都幾壯觀ge= =!
今日上家政堂真係好正呀!我同膠權一齊煮左碟"黑椒牛扒三色椒"既野,出泥個效果同味道都唔錯,我地影完相之後就埋去其他同學道試食,點知成班友都埋泥食我同膠權d牛肉= =!我都係食左1塊咋~!好快就比佢地清哂d牛肉,但係唔知邊個碟苦瓜炒蛋同埋碟蕃茄炒蛋就冇咩人食,因為d人話d蛋太過極端喇d味道= =!跟住我地又玩包剪揼睇下邊個食d蛋,最後由杰食左d蛋,佢仲話d蛋正到想嘔左佢-,-!
今日因為天雨既原因而冇去到打波...
由於呀珮又想聽歌,所以就俾首歌俾妳聽啦,希望大家鍾意!
|