今日冇洛雨,但係就天暗暗咁,搞到我既心情都唔多好呀-3-
上黃sir堂既時候,都係同人傾計既,但係今天就有d唔同,因為我喺嗰度"以歌名為題,作一篇不少於400字既抒情文",結果用左成堂都作唔哂= =
入面大概有700至800字左右,泥泥去去都係d歌名同歌詞啦,所以...都係咁啦= =!
由於要TSA'"拔尖"既原故,所以今日我地都係冇去打波既...
聽日就係"全方位學習日",我地嗰team人就去呢個唔知邊度既消防局(死啦!連邊度都唔知!)!好似話去得個3粒鍾,食晏就番泥,食完就喺學校拓既,好似係,所以我都有哂準備去...訓教,
希望聽日大家都開開心心啦!
突然之間我好想聽首歌,希望大家鍾意!