今日終於有得去打波喇!氬係我又有血光之災!又係拗柴果d野.
今日都算係開心喇!因為我用左30min完成左個電腦功課,但係始終都覺得有d野做得唔好= =!
死啦!中文個閱讀報告都仲未做,唯有聽日ko佢啦!