今日,又係用今日開頭= =,我去左坪洲,朝早7點食完個早餐就碌左出泥
行行下見到靈,跟住同佢行番去
搭車搭1個鐘,搭船仲正!搭左接近2個鐘,我搭車嗰陣時都冇咩野,冇咩暈,上到船都冇咩暈,仲諗住平平穩但穩咁去到坪洲算,點知坐到一半就開始有d暈,可能係風浪太大啦!,搞到我地成班都頭暈暈,有d仲忍唔住咁嘔左出泥,好彩我聽住歌,睇下風景,咁就-6咁過左呢獲!(值得一提既就係船上面有2個w.c,仲係mout既,去緊既時候左搖右擺,差d差左隻腳洛去= =)
上到去第一時間就係睇下當地既w.c(d女仔喺船度都忍得耐喇!),w完就出發,向東坪洲出發!
我地去過哂坪洲既東西面,睇左好多唔同既野,怪石,怪屋,大把都有得你睇,仲影左好多相tim!真係幾好玩嫁...上半截既時間= =
樹,靈,龍佢地3條kai子係咁叫我同佢地影相,最正都係嗰張野,就係佢地3個攞住枝水,擺哂d姿勢,企住喺石上面影,勁好笑!
最正既都唔係呢度,應該係喺香港最最最東面既地方,why呢?因為隨左呢度係坪洲最東面之外,仲係上演左一幕幕驚心動魄既情景!場面震撼!絕無吹水!
話說喺2點幾既時候,我地泥到最東面既地方,個個都4圍影,4圍自拍,4圍玩,都幾開心,最開心既都仲未到,最開心既係"浪吃了這男孩"!
我比人叫去影相,企喺最出既地方影,因於風浪太大,d浪都特別多,正因為咁,搞到我隻腳食哂水,都仲未到最勁既地方,影第2次既時候,d浪仲大,我一唔小心比d浪整到隻腳,成個人p左洛去水度成身濕哂,仲有更加勁既,我諗住爬番上泥,點知d浪捲到我"到最後卻失去平衡",成個浸左洛水入面,仲係連續2,3次,上番泥既時候變左"洛湯雞",d人話我仆得好型...吹脹+想死= =
我仲發覺我d mp4,電話都比d浪"秒左",全部都輕哂= =,我頂丫,仲搞到我隻手流血,流得好勁= =
走喇,上船一開始想嘔,暈到丫...好彩神唱左d歌令我冇咁暈,最後都過左骨...
上車都冇野丫,串下人咁,話咁快就番到去
之後同基去食野,6點幾番到屋企
番到去沖涼,發覺係超級涼爽既...成身濕哂,好易發燒...
我一定唔會忘記今日既"難忘回憶",令我俾多左錢去今次既...
|