今日仲諗住可以忘記琴日既事,點知...
今日同磊玩完1p1之後,良佢地問我玩唔玩團戰,咁難得有機會玩團戰,我就即刻話玩,好似我依d"流動300",玩依d都算係好彩!
頭頭因為有人彈機而re,第3場先至真真正正咁玩,我仲諗住可以真正咁玩番場,點知磊add到我死機,仲彈埋game!
大佬呀,我唔係講詔我好耐都唔應就唔好add我啦,仲要係咁add,add到我死埋機,勁煩,想搵我玩既咪打泥囉,駛唔駛係咁add我呀!?
都唔知佢係咪專登既,仲要打孖上,2個一齊add,雙倍享受,都唔止1次嫁啦,唔封左佢都對唔住自己...