點解英文i-learner個系統可以咁差ge?搞左咁耐咩都做唔到...
今日既時間過得好快,訓下教,吹下水又一日...
今日係煒哥生日,喺度同佢講句"生日快樂"!今日佢收到漁民俾佢既chocolate(我都係聽佢地講),但係d朱古力俾我地食哂= =(最狼都係智春)
又有得打波喇!煒哥今日勁左好多!打到7點幾,我同良走先,番到去諗住玩,點知傾左成年都傾唔掂= =