今朝唔係幾想起身,好眼訓,琴晚又夜訓,番到去都訓左好耐...
中文堂訓左一陣比老師發現到我訓教,都算係第一次比人睇倒,之後都係頂住頂住咁過左呢堂...
科學堂仲恐怖!我竟然可以無啦啦訓左,呀sir都睇唔倒!我唔知到自己訓左幾耐,只知道做完作業之後就洛堂= =
歷史同中史堂都冇訓教,唔知點既,佢講到咁悶都訓唔到,但係d人就訓哂咁滯= =
電腦堂比人串= =,但係聽下呀sir講d gag都ok啦,上佢堂都唔錯ge~
打波打左一陣,跟住polo佢地泥到就話玩數字球,玩得好hi,好正,智春慘成眾矢之的,係咁輸= =
打完之後同kai良行番去,一路行一路吹水,我仲發覺佢講d野都幾有道理,都比佢講中左幾多野,唔好平時睇佢講埋哂d廢話,其實佢講d野都幾值得我(地)去思考一下ge~
今日係鄧翠盈既生日,喺度同佢講句"生日快樂"!
|