今日都冇咩野做,只係喺屋企打機,同杰佢地玩cs,玩玩下彈機,又係error(唔知串得岩唔岩)!勁煩囉!
其實我都想去打波嫁!但係靈佢地出左街,好似話出左mk...
又冇人同我玩勁舞...卡丁車...信長...悶...
唔知駛唔駛停課?希望唔好啦!我唔知點解我鍾意喺school多過喺屋企,喺屋企又悶,又比人嘈...一d樂趣都冇!