今日留喺課室早會,跟住又俾條片我地睇,講d咩SLP,又要我地做野...打d野上去eClass,無聊啦...仲有呀,我地班人話呂sir喺條片入面演得勁假!好似最尾果度咁啦,佢話"咁我地一齊去搵資料丫.",我地睇到都o哂= =
p.e堂就踢足球,教"斬波",呀sir斬極都係咁"高",第三次先比佢斬到...跟住就喺度哂命喇= =
鑑於上次我地大炒c班4球既原因,所以我地都唔要龍門喇,全場沖哂上去,但係比c班泥個反攻...我地個龍門都沖埋出泥,結果比人笠死左= =,
最後輸2比0= =,值得一提既係我地既"手球王"膠權回傳既力度唔夠而比人後上咁"汁左",輸埋第2球= =
lunch既時候就到我地班打閃避球,我地對c班,唔知係面子問題丫定係我地實力既問題,好快杰就ko左c班既主將= =,直頭係秒左= =,一吹哨子就即刻ko左佢,o哂= =,之後都好快咁完左場
好彩我地班都羸番閃避球姐...下場對e班...+油呀!b班!
期待明天...
|