╭★ar傑既blog
呢排都好少上黎打blog喇
可能係懶丫...一次過就要打一段野...哈哈!!
得閒既話上黎http://t.sina.com.cn/arkit0220睇下啦
得閒打一句,幾方便既我覺得...
arkit0220
暱稱: ╭★ar傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2021-04-04
2021-03-08
2021-03-07
2021-02-24
2021-02-23
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 585
今日人氣: 20
累積人氣: 36530
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 22 日  星期五   晴天


2009-05-22 分類: 未分類

唉,今日又要tsa...勁kai囉!會考考mock我就聽過姐,點知tsa都有mock考= =,仲計測驗分tim...勁on= =

中文份野d答案勁明顯...d人都話好easy...但係我作文d格式錯哂= =...冇溫係咁嫁喇= =!

英文我就覺得難...可能我英文廢啦,聆聽我聽極都聽唔明佢講咩,雖然係講得慢姐,但係我都應付唔泥...最kai就係last page仲以為有幾分鐘俾我慢慢抄...點知得果30秒= =...搞到成頁空左勁多(我好似做左2題咋!)

數學就仲kai= =!有d問題不如唔好問好過喇!好似果題啦"成人飲藥水既單位係咩,有3個選擇:a:mm,b:ml,c:mg...kai子都知係ml啦= =...)

仲kai過6年班= =

4點7留完堂...去左3a班搵靈佢地,點知佢地岩岩好走人,跟住就同佢地洛左去打波...唔係我打,我喺度睇既...睇住靈,樹,polo,飛對班f.2同黃志成,發覺黃sir好勁!連過幾個...佢地經詔一輪苦戰先羸到咋!佢地仲話呀sir好勁,同呀sir打好正,仲話希望可以同呀sir再打過tim...

我都想打ga!但係...從來沒我份...

打完波同佢地入左去入面幫esther慶祝生日...由於我地冇夾錢,+上我又要出街食飯,所以同esther講完"生日快樂:就走左喇!聽講佢地玩得好開心...佢地就好啦!

同靈,樹行番去果陣...先知道原來自己係咁冇用既...咩野都冇我份,佢地仲話班入面好似個個都有實權咁...咩都有得玩...

一路行一路傾...傾左好多野...愈講愈勁...其實我係咪真係咩用都冇呢?

 






訪客留言 (返回 arkit0220 的日誌)


Polo_Cloud 於 2009-05-23 02:55 PM 發表:
同黃SIR打個場真係好正....
我第一次入咁多球同搶人波咁多次=0="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]