╭★ar傑既blog
呢排都好少上黎打blog喇
可能係懶丫...一次過就要打一段野...哈哈!!
得閒既話上黎http://t.sina.com.cn/arkit0220睇下啦
得閒打一句,幾方便既我覺得...
arkit0220
暱稱: ╭★ar傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2021-04-04
2021-03-08
2021-03-07
2021-02-24
2021-02-23
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 585
今日人氣: 41
累積人氣: 36456
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 29 日  星期五   晴天


2009-05-29 分類: 未分類

今日係星期五啦!我朝又係11點幾起身...

早餐都冇食到,之後成12點幾既時候,方樹打俾我,問我去唔去傑仔屋企度打邊爐,我連早餐都未食呀,梗係即刻應成啦!

佢地仲叫我買野上去,因為上面冇咩野食= =

行到頌富邐住打俾龍問佢我買咩野上去,但係我部電話打唔到出去,我睇多兩睇先知道冇入SIM卡= =,跟住我行番屋企攞= =,行到出哂汗= =

番到屋企又打俾佢地...點知樹話"依家幾多點呀!仲未出門口!?"我唔知點講好...

終於再出過門口喇!

搭車去到天耀先知道唔記得買野(咩都唔記得喇!)...搞到又要行去新北江買野...買左30幾蚊...

行到天耀間7-11...發覺我係唔知傑仔屋企喺邊...兜左一陣都搵唔到...搞到要樹洛泥接我...但係佢好似唔係好願意= =

上到去即刻開餐!佢地都算有良心嫁喇!等埋我先食,嘿!

我又唔記得買杯喇!搞到個個都直接咁拎住枝野用口飲...我就用隻碗泥飲= =

食到咁上吓個個都有d飽...所以我地入左去打機= =,打"無個性戰隊"= =

跟住我地再同d野食博殺過,今次仲有埋肥牛...正!但係個個都搶住食,搞到d肥牛好快就冇哂= =,但係d野食(好似d餃咁)就仲有好多= =

樹仲話叫智春上泥清野...

食到咁上吓個個都死哂= =,但係仲有好多野未食= =

打機打到5點幾...龍仲叫我清埋佢...果度仲有兩盤野= =...我只係清哂d餃...d豆腐就仲有一半倒= =...我清左一盤半嫁喇!放過我啦>_<!

跟住我地睇埋"天子尋龍"先走,走果時都係6點幾= =,但係個個都勁飽...我番到屋企都唔駛食dinner...

開機開到依家...同膠權抽左一場信長...好彩v中最上...輸左就死得啦!

諗住睇埋大結局...但係始終都冇睇到= =...聽日先單番泥睇...

個個都忘緊SLP,我都唔例外...仲未做+無從入手...

有冇人可以教我呀?!






訪客留言 (返回 arkit0220 的日誌)


tcying123 於 2009-05-31 12:19 PM 發表:
都吾記得-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Frederic2009 於 2009-05-30 08:03 AM 發表:
節目豐富- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]