呢排都忘緊slp...但係我只係得個"忘"字...未做+無從入手都只係碎料...最慘既係我上唔到e-class...開左e-class之後,閃一閃就冇左個視窗= =,聽日番去就死硬喇!
放假反而懶左...可能係因為冇包袱掛!冇功課做不突止(我當slp係世紀大難題喇!),連習都懶得去溫...我諗今次都應該頂待住既^_^!
唔好講咁遠喇!講番聽日丫!唔知仲有邊個未solo呢?聽講有d人轉左歌...想高分d喎...我就唔知點好,因為好多人都叫我...
未做slp既朋友快d做喇!0係聽日就死嫁喇!而做左既朋友就msn教我啦!
未solo既朋友聽日加油呀!
最後,俾番首歌俾大家聽,泥自by2既"愛丫愛丫",希望可以幫大家抒綬壓力!