╭★ar傑既blog
呢排都好少上黎打blog喇
可能係懶丫...一次過就要打一段野...哈哈!!
得閒既話上黎http://t.sina.com.cn/arkit0220睇下啦
得閒打一句,幾方便既我覺得...
arkit0220
暱稱: ╭★ar傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2021-04-04
2021-03-08
2021-03-07
2021-02-24
2021-02-23
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 585
今日人氣: 1
累積人氣: 36558
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 24 日  星期三   晴天


2009-06-24 分類: 未分類

今日見番一個10年冇見既朋友...(唔好再吹大d)其實只係半年冇見既朋友姐(唔知幾時喇!)

心情唔係咁好囉!仲諗住喺學校玩埋f.3餘下既時間tim...點知要停課...byebye喇f.3!  喺依年真係有好多美好既回憶呀!一陣先講啦!

 

今日又要tsa...哂時間...數學做完果陣都仲有半粒鍾...迫我訓教既姐...無聊...

英文作文...題目都唔知問咩啦...亂吹一番...

為左動漫節d資金,我就留喺學校賣書泥彌補生計...冇計啦!鬼叫我之前邊度都去咩,搞到冇錢...

 

 

今年真係去左好多地方,去bbq都去左7次or  more...次次都玩得好hi!最記得係跳軌...真係畢生難忘!

唱k都唱左2次...12月20號同埋5月15號...12月果次就係全男班!個個喺度講哂自己d野出泥,真係好正!我地都知道唔少野!

5月果次係方樹生日,我地去左唱k同佢慶祝...仲飲左香檳,最記得係唱"流星雨"

我地又去左飛哥屋企玩...好hi,隻肥狗好"Q"

可惜飛哥就走丫...

 

 

可惜丫...日子過得咁快,想留住都唔得...又唔知幾時先至可以一大班人再玩過喇!






訪客留言 (返回 arkit0220 的日誌)


angelee 於 2009-06-30 02:48 PM 發表:
你ar~
要多d黎我個blog到坐下嫁~
吾係一陣好似佢禁懶呀~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LoVe_4YoU 於 2009-06-29 10:18 AM 發表:
送一個大大 cm 比你..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mdw 於 2009-06-28 02:27 AM 發表:
cm 耶`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



winky_wing 於 2009-06-25 03:05 PM 發表:
comment`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz...
Posted at 2009-06-26 03:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angelee 於 2009-06-25 02:46 PM 發表:
車~不過禁又係佢禁懶又點會打blog
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈= =',又係既...
Posted at 2009-06-26 03:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



angelee 於 2009-06-25 12:00 AM 發表:
你吾好同我講果個十年吾見ge人係我呀~
佢有冇blog嫁?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁醒ge!係妳喇!
佢開左個ac但係唔係泥打blog既= =!
Posted at 2009-06-25 01:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RonKei26 於 2009-06-24 08:01 PM 發表:
唉...你地來來去去咪又係傾打機野
中四都黎緊啦,打少d好過啦
下年d野會難好多,唔係次次負碌合格
你平時唔多練就好難高分
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我一定緊記何sir既教悔!
Posted at 2009-06-25 01:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]