╭★ar傑既blog
呢排都好少上黎打blog喇
可能係懶丫...一次過就要打一段野...哈哈!!
得閒既話上黎http://t.sina.com.cn/arkit0220睇下啦
得閒打一句,幾方便既我覺得...
arkit0220
暱稱: ╭★ar傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2021-04-04
2021-03-08
2021-03-07
2021-02-24
2021-02-23
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 585
今日人氣: 31
累積人氣: 36492
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 14 日  星期二   晴天


2009-07-14 分類: 未分類

今日係14號啦!大部分人都要番泥交表(應該只有考包尾既人同飛哥唔駛交)

我喺11點幾番泥學校,跟住n耐都唔見我細妹,於是出去睇下...原來成班冇穿著校服既同學都比看更留低,唔俾佢地入= =

迫我叫校長出去玩殘佢...

交完選科表我就上去攞錢,希望賺番唔少錢去動漫節用...

一上到3樓見到m晶同埋呀楚...見到佢地攞住咁大堆書番屋企,真係好淆...好驚好似佢地咁...

入到去就對號入座...搵番自己個名,好彩果d就賣哂,唔好彩果d呢就自己拎番走...

行行下見到自己個名,好happy,得番3本英文書同埋地理技巧果本,happy唔係因為得番咁少書,而係咁都有600幾蚊收...

排我後面班女仔仲恐怖= =!聽到佢地話賣哂d書...好似有600-700幾蚊到...

好喇好喇!終於有錢去動漫節喇!!!

落到去見到班男仔,佢地個個都喺度填緊選科表= =...而kai龍就更加正...諗左勁耐都係填唔好...就連野都猜埋都話未得= =

希望大家可以入到自己想入既班啦!!!






訪客留言 (返回 arkit0220 的日誌)


tcying123 於 2009-07-15 11:16 AM 發表:
你細妹都係我地學校的嗎;?
我連你有細妹都吾知^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 = =...講左成年= =
Posted at 2009-07-15 01:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



RonKei26 於 2009-07-15 09:31 AM 發表:
動漫節你會遇到好多電車男A_A
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 希望唔會係你...
Posted at 2009-07-15 01:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



emily3903 於 2009-07-14 11:23 PM 發表:
又係個個看更, 真係討厭 !
我都比過佢鬧, 想知最後校長點話佢 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我叫校長,校長再叫副校出去...
Posted at 2009-07-15 01:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Frederic2009 於 2009-07-14 08:56 PM 發表:
6000蚊^^ 係唔係打多左個0- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 打多左tim= =
Posted at 2009-07-15 01:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tcying123 於 2009-07-14 06:35 PM 發表:
咁多錢喔@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 600幾= =
Posted at 2009-07-15 01:18 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]