唉...都是我的錯...
今日我一起身...喺間房度攞左本喺書展買既書出泥睇...比我細妹見到,仲問我借泥睇,我死都唔肯俾我睇...跟住就鑄成大錯喇>_<
佢喺我打緊機既時候喺我個書櫃度攞左本野出泥睇...跟住俾呀媽見到...仲俾佢收左...
動漫節d漫畫都唔擺喺果度...除左d課本之外...