今日上左去隻game度玩...叫yoho...
d人個個走上去唱歌,有d唱得好好,有d聽到想死...最記得個女仔...叫mannie310...真係唔錯既,有埋音樂就更好,唱where did you go都唔錯
仲記得有個人唱"無言無語"...唱到走音不特止,仲上唔到key...笑到我丫...polo唔知係咪串佢,同佢講話似側田- -