哈!大家一上我個blog度睇...係咪見到多左d野呢!...係我無聊得滯唔知喺邊度擺上去既,希望大家鍾意啦!
我諗...除左上面d野之外就冇咩值得講...
上yoho又係聽d傻佬唱歌...今日差d喇!琴日個女仔唔見佢上...想話聽下d正常少少都唔得...好似個"草哥"咁...覺得自己真係唱得好好聽, 比人串梗都唔知...比人話佢係"亞洲歌神"...見到都想笑...