話咁快我打blog都打左成半年喇!話長唔長,話短都無可否認... 喺呢段時間入面,我由f.3升到f.4...都算係人生一個轉節位... 喺短短既f.3入面...我諗番起好多野,開心與唔開心並唔係在於一個人既經歷,而係 在於嗰個人諗番起咩野同埋佢既心態諗咩... 希望泥緊我打blog或者我喺f.4既時間都可以喺呢度無無聊聊咁分享,講下 everday既野啦! 最後,多謝有上過泥睇or咁多位仔仔能夠抽時間睇我呢個kai子所打既blog, 亦都好多謝留過cm俾我既人...希望你地可以繼續支持我,而我都喺度同你地講一 聲"多謝"!