今日lunch落左去m記買- -...幾日先落一次街- -...有杯送,都幾靚既~
喺屋企唔打機喇---今日...搞搞新意思,喺屋企唱k...幾無聊呀!
既然冇人搵我 or 冇人出街既話...惟有自得其樂啦- -
快d到8月4啦- -(又係呢句)(除此之外我都諗唔到有咩日子係有野玩既= =)