呢幾日都熱到飛~~~~起...坐喺度打blog都出哂汗- -!
聽講話今晚會掛一號...
聽日去動漫節喇!...等左好耐喇!
希望d模型可以抵到10蚊一盒啦- -
身家得番400幾- -...除左動漫節,我仲要留番下半年既支出嫁- -!
希望d野仲抵個書展啦!(好似50蚊執一袋漫畫嗰d咁就好喇!)