好耐冇見喇...
呢幾日好似過左好耐咁,喺屋企打機唔係應該過得快d既咩...冇計啦!日日打機都打到悶...所以覺得d時間好似冇咩郁過咁...可能係好想好想番學丫...成日望住個鍾...好想d時間過得快d...但係每次望親都係令自己失望既...有時我都覺得 想快d過左d無聊既日子,但係偏偏佢就慢慢等你嘆下...想慢慢同d friend玩下 or 想慢慢享受一下...但係卻又將時間好似加左速咁...好快又到左完結既時候...
so 我而家對番學充滿期待...
仲有10日!!!