╭★ar傑既blog
呢排都好少上黎打blog喇
可能係懶丫...一次過就要打一段野...哈哈!!
得閒既話上黎http://t.sina.com.cn/arkit0220睇下啦
得閒打一句,幾方便既我覺得...
arkit0220
暱稱: ╭★ar傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2021-04-04
2021-03-08
2021-03-07
2021-02-24
2021-02-23
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 585
今日人氣: 13
累積人氣: 36319
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 30 日  星期三   晴天


2009-09-30 分類: 未分類

呢個假期太多功課做...真係想死...

英文做newspaper cutting...寫30至50字...寫2part...2part都係30-至50...1part係寫內容...另外果part就係寫意見之類既野...仲要查埋字典...

對我泥講都好難嫁喇>_<...仲以為夠嫁啦...點知...

臨完場之前,馮sir都要我地做條20分既題目...正到...

都唔知點寫比佢好...

起碼過400字...

由講座d內容發展到青年人既反思...再寫番經過今日既講座,自己諗到d咩野+自己既反思,有咩啟示...

你地星期一睇我點死啦...

 

 

膠神星期一實死硬...9到佢丫...






訪客留言 (返回 arkit0220 的日誌)


wonglui12345 於 2009-10-01 08:00 PM 發表:
係囉...
我都同意春春既講法~你個on膠,好心你照下塊鏡啦,唔好以為自己個樣好好先得嫁
我一見到你就咩都睇唔到,只係睇到√49係你臉上面!你咁撚樣串春春~你知唔知個賤字點柒樣寫呀?
春春佢鐘意邊個又點撚樣關你條柒事呀屎忽鬼!你都唔知係唔係on撚99既
我好同意春春話你果句:
[最憎就係一d人,自己又係好好喎,又喺度扮哂d花花公子咁囉喺度嫌棄人囉!仲喺度講風涼話!]
你唔好以為自己好靚仔啦你~又唔知自己又哀格,又樣鳩~我想話你知就算你好靚仔都冇用(雖然你唔係)
你個人咁撚哀格~唔會有女仔鐘意你囉~係度話其他人邊個邊個樣哀,其實你自己最樣柒
我真係好想知春春鐘意邊個又關你柒事?!點解佢要聽你講叫佢鐘意第2個人?
你係佢老母咩?就算係你都冇權管佢丫~好似佢咁鐘意一個人
到依家都冇變心既,,,好春似你條柒柒公小咁撚樣咩
佢好過你幾多倍,自己知自己事啦!~你係得呢度留D咁既言
就係係度迫緊我泥串你囉~
你既格咁哀,又係咁串人,好似自己好叻咁

我都係同春春一句!
[我冇呢d咁既朋友囉!]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



另一個kai子 於 2009-09-30 11:34 PM 發表:
其實我都唔想睇架 不過佢係都要係我面前 show 出黎 我都無計架 係你你都會睇架la 唔通你唔睇咩 其實你 D taste 都唔錯架 佢身材都幾好 la 我唸我係時候要轉轉口味 你知 la 我成日俾 tim 少笑我 D taste 差 話我甲組腳都岩 其實你又唔使甘灰既 至少佢都唔肯係 facebook 到加你 但係佢肯加我喎 我唸你都應該識得放棄 la 其實人一世物一世都無所謂 la 你咪洩底 D 哽左個甲組腳 lo 你同佢的性格相似 你同佢又係同一個社又係甘多毛 係兄弟一定幫你唸定後路 你咪哽左姖囉 我實支持你架
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁多野講呀!鬼唔知你係邊個咩!串柒柒咁呀!星期一實死硬喇你!
 
Posted at 2009-10-01 06:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



jackyyu40 於 2009-09-30 06:30 PM 發表:
第1個cm~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝哂喎!溝女喎呢排,有料到喎
Posted at 2009-09-30 06:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]