哈...呢排多野做到hi咁- -...又冇見大家一排...
將盧,默書...fk丫...點記咁多字呀- -
M2都算過得順利...
聽日默書...頂丫...好心佢讀個生字出泥啦- -...唔識都有得拼下父麻- -
聽max哥講有隻膠game都幾正...windom- -
好過玩sd版啦- -