好喇好喇~為期2星期既考試就喺今日中文口試度正式完結~
呢排溫書溫得好辛苦呀xd
晚晚溫波經...
今晚又直落幾場波...
先講而家呢場...德國打少個輸緊0:1
對手係塞爾維亞...
下半場都開波喇...
終於等到一年一度...唔係...係2年先一次既試後活動- -...上年收左檔- -
校長盃呀哈哈!!
又有數學營玩...
仲有d咩交流野...
其實我未離開過香港嫁哈哈!!
今日又同坤sir打波...
呀sir仲話呢幾日都打波...聽日又同佢d fd打- -...仲話呢d生活喺邊度搵- -"
發覺自己射波準左勁多@@
又舒服喎喺體育館度...
但係打打下勁肚餓- -"
梗係啦...早,午都未食 - - 
唔暈算好彩...
打全場真係好過隱- -!!
有機會再打過!!
|