哈哈!!未試過數學堂係唔眼訓嫁...
陳sir俾d數真係好正...
好似廢基咁講...開正你果犯喎!!
其實我最鐘意係純數(純粹數字xd)
通識真係勁想走囉聽日...
學校又打泥叫番姐...p佢個k...搞到聽日我老豆逼我番...少...
番去實比人少啦...唔少女仔...只係少我- -
挑!!