今日係難忘的一天...
與上年相比我地更加投入...
上年既歷奇彷彿又像昨天的事...游繩又好似岩岩游完落泥咁...
同個信心降落種feel有d似...
我想同大家講...
今日真係過得好開心,好充實!!
投入的...認真的...盡力的...感謝你們每一位!! 聲沙了...盡力了...得到了...4月30再泥過!! 縱使分數上是輸了... 但每個人都是羸了!! 羸了態度 羸了自己 羸了認同!! 希望2年之後可以聽到大家的好消息!!
下一次要完全咁羸呀!!