沒有豬仔包...取而代之的是長條型的蒜蓉包
唔明我講咩係唔緊要既...反正都係無厘頭既暗示...
骨膜爽完之後又發多次燒...
聽日唔知出唔出到黎...
今日竟然比ADA話我有機會合格...但係最後佢都係肥左我...-1分...最鐘意