聽日放榜...
即係話中學6年又頓成往事
聽日實有人喊...至少仲有我還能強顏歡笑
呢幾年得到過D乜??學到D乜??
各有以後要想...停不了也沒法停了
一切....
無論 會怎樣...
只知道大家要 !!