話說佢地班死傻仔
今日唔知做乜勁睇我個BLOG
好多童年回憶
一睇番又勾番起一幕幕既故事
都好既,起碼有D文字可以記錄低以前既趣事
有D要PW既文已經變得冇左個意義
唔緊要啦,以後大個左
冇野做咪睇下以前自己所打過既一切
笑下以前既自己
都係一件唔錯既事丫