又係一篇記事既文.....
話說琴日就約左阿SIR打波既....
咁本身就去飲茶既
但係呢我就訓到2點幾先醒
真係飲毛囉
之後就梗係出去打波啦
但係冇食野,其實打咁耐我就餓咁耐
琴日我都算打得癲嫁喇,有幾可會連續打6粒鐘
仲有....我真係唔知自己D姿勢係點
所以
很想睇REPLAY 很想睇REPLAY 很想睇REPLAY
因為好重要,所以要講3次
隨此之外...我都唔知我自己打波係咩料,樣樣都唔多識
隨左可以用D特殊姿勢令對手無從防守之外....
幾乎都係冇乜用
不過打完波之後,食果餐都唔錯既
玩大話骰.....不過我就又係打破一般既玩法,好似打波咁
我係玩誠實骰既...夠膽就大我
又完左一篇記事既文喇
完