╭★ar傑既blog
呢排都好少上黎打blog喇
可能係懶丫...一次過就要打一段野...哈哈!!
得閒既話上黎http://t.sina.com.cn/arkit0220睇下啦
得閒打一句,幾方便既我覺得...
arkit0220
暱稱: ╭★ar傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2021-04-04
2021-03-08
2021-03-07
2021-02-24
2021-02-23
文章分類
全部 (379)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 379
留言總數: 585
今日人氣: 12
累積人氣: 36473
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2016 年 1 月 21 日  星期四   晴天


2016-01-18 分類: 未分類

話說, 18號果日係一隊名為TWINKO既台灣組合因為秘密活動而登陸香港

我諗番起個夢

又諗番起平時開播果D  R水吹

有個衝動想去見識一下盧山真面目

於是我就去左見識下

當然一條友就唔會咁癲走去睇啦

有2位專業人士同我一齊組團去

去到機場 , 反正時間未到

所以就一條友周圍參觀下機場

行左一陣, 果2位專業人士就到左

我地都相認左 , 佢地都幾NICE , 大家都有水R到一齊吹, 都幾開心

等左一陣 , 其中一位專業人士 - 龍堡  就話喇, 佢地會唔會早到又走左呢

之後我就唯有好夠薑咁私訊呀泫

原來佢地班機DELAY左 , 仲話岩岩先去拎行李

之後見到佢地出黎果一刻都好激動

心諗一句 : "哇DIU , 好L正呀 , 果然同平時D圖一樣樣" 

而且好白 , 仲好好笑容 , 仲同我揮手 , 一D架子都冇

我仲抵死咁問佢, 你知道我是誰嗎??我是龍堡耶 !!

之後佢亦都盡顯可愛既一面 , 就話喇 : 你不是龍堡 , 你是沙子, 龍堡在後面!!

呢把聲老實講句 , 真係好J得

未到雞仔聲 , 但係雞得黎又唔會好刺耳 , 有睇開佢個台就會完全感受到

當然現場聽就更過癮 , 呢句亦都係我地之間既第一句對話

之後我地就R影相 ,但係佢地好趕咁急急腳走緊佬

但係最令我正式落坑既係...佢竟然肯爭取時間同我地影相

好記得佢笑住咁用佢果把可愛既聲咁講 " 快點快點 "

哇我頂.....一近睇 , 正過平時喺街見到果D幾多

而且真係好靚女 , 所以話做第5代係有原因

而且亦都好配合整個勝利V手勢出黎

呢張相真係不得之了

仲正過同某(算)靚女既合照 ,

[感性一下]一樣野既價值係會隨住時間而改變 , 曾經令你珍而重之既野 , 或者喺N年之後既某一日 , 就變得可有可無 , 唔再重要.

之後佢地等車既時候 , 同我講話佢地唔行得住 , 仲可以影

我地3條友淆左一陣

最後都係上左去

而我就問佢地(佢, 經理人 , )活動個地點喺邊

竟然唔係博士間公司........即係冇得去睇

但係都算係圓左件事

==============================================================================

題外話

今次呢獲野 , 仲有一個團員我係對佢另眼相看同埋十分欣賞既

佢就係可青 , 本來呢個團我最鐘意係第2代同第5代

但係可青NICE到一出機 , 我地HI佢地 , 除左第5代有HI之外 , 就係可青HI番我地

當然凱希都有HI我地 , 但係可青同篠崎 係直頭行埋黎打招呼

而且係好好笑容 , 相反後面果2個 , 好似隱哂形咁 , 而且第2代仲包到實哂....想見識下都唔得 , 即刻灰左

最令我欣賞既地方就係....佢同篠崎一樣 , 都係冇架子 , 而且真正令我中槍既就係

佢竟然講左3次 謝謝你們 , 仲點哂頭, 勁好禮貌  , 哇少.....呢D真係女神

唔似果D收兵收到排哂街 , 呼呼喝喝既所謂娘娘一樣

如果我識到呢D女仔朋友你話幾好 , 唔好話做女朋友, 做普通朋友都抵啦

呢個第一印象真係完全加哂分 , 所以黎緊呢個團我會支持可青

最好人既就係佢仲幫篠崎爭取時間同我地影相 , 因為佢有份行慢D

 

當佢地等車既時候 , 我上去問篠崎野既

可青知道我黎左佢地果邊

都專登企起身另過黎聽我問咩

仲好好笑容咁話 "謝謝你"

搞到我走果陣都BYE埋佢

一次普通既接觸 , D性格就出哂黎

其實我知道凱希都係幾好人

只不過我地既目標係篠崎

所以如果有機會既話 , 好想影哂佢地5個

 

再次引證 , 性格才是最重要呢句說話

"完" 字唔係大元了,
而家可以打大泫.......

"泫"

 






訪客留言 (返回 arkit0220 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]