我明白唔係要比人睇自己有幾慘
唔係博同情定係D咩
雖然自己都算理性識得咁諗
但係 , 去到呢D時候 , 就算再理性
始終都想搵個地方發洩下 , 我都係人 , 都係有情緒
當係日記又好 , 記低D咩都好啦 , 反正日後自己睇番應該都會好想笑
但係呢一刻 , 我真係冇辦法
原諒我既懦弱 , 又一次放負啦
呢首又出番黎 , 同一個地方
我諗大家都攰啦係咪??
如歌名
唔打啦....攰呀
得閒再打啦
晚安